lauantai 11. helmikuuta 2017

6kk

Kaikki sanoo et vaihtovuos kuluu nopeesti. En ois uskonu et näin nopeesti, sillä 6kk on menny jo. Elämä on tosi erilaista kaikin puolin mut oon jo tottunu elämää täällä. Espania alkaa sujuun jo ja voin keskustella ihmisten ja kirjottaa viestejä. Alkus tuntu ettei tän kielen oppiminen millään edistyis. Kesäloman aikana mun kieli taito on parantunu huomattavasti ja enää ei oo pelkoo puhuu huonosti tai väärin.😂😂 Jossain vaihessa viimekuussa alko tuleen paniikkia et kohta mä lähen jo kotiin. Hyviä ystäviä oon saanu muista vaihtareista ja koulukavereista. En ois ikinä uskonu et puolen vuoden aikana voi saada näin hyviä ystäviä.

Viimesten 6kk aikana on sattunu ja tapahtunu kaikenlaista, hyvää ja huonoa. Tähän asti oon rakastanu kokemusta kaiken kaikkiaan. 🇺🇾🇺🇾🇺🇾🇺🇾🇺🇾🇺🇾🇺🇾🇺🇾🇺🇾🇺🇾🇺🇾