lauantai 14. tammikuuta 2017

Uusi vuosi 2017



Uusvuos oli tosi erilainen siihen mihin oon tottunu. Olin vaihtarikaverilla uudenvuoden ja pÀÀsin viettÀÀn uskomattoman viikonlopun sen perheen kaa. PĂ€ivĂ€ oli kans ihan niinku mikĂ€ tahansa muu pĂ€ivĂ€. Illalla sen sukulaisii tuli ja toinen vaihtari joka asuu kans Duraznossa. MeitĂ€ on on kolme vaihtarii DuraznossađŸ‡©đŸ‡Ș🇼đŸ‡čđŸ‡«đŸ‡ź. Ilta suju hyvin twisteriĂ€ pelaillen ja jutellen porukassa. Kaheltatoista ihmiset alotti ilotulitteiden paukuttamisen ja se jatku ehkĂ€ tunnin. MeillĂ€ oli suunnitelmissa lĂ€htee uudenvuoden baileen ja niin mentiinkin mut pÀÀstiin sinne vasta neljĂ€n aikoihin kun alotettiin valmistautuminen kahelta ammuyöllĂ€.  Juhlissa löydettiin lisÀÀ kavereita ja tyttöporukkamme oli iso ku mikĂ€. Baile oli kiva ja löysin paljon mun koulusta tuttavii siellĂ€ ja joitain luokkalaisiikin kans. Baile loppu joskus kaheksan aikaan ja siihen aikaa oltiin niin rĂ€tti vĂ€syneitĂ€ et lĂ€hettiin. Uusvuos oli kiva kokemus mut jouluna baile oli kyll parempi ja hauskempi. En osaa selittÀÀ miks mut ihmiset oli enemmĂ€n juhla tuulella ehkĂ€ jouluna ja oli enemmĂ€n porukkaa bailessa. Nyt oon kokeillu Uruguaylaisen uudenvuoden ja oon ilonenđŸ‡șđŸ‡ŸđŸ‡șđŸ‡Ÿ

Baile paikka, sekin oli pellolla😂😂🔝🔝                                 Valmistautumista đŸ’ƒđŸŒđŸ’ƒđŸŒ





Tolla turkoosilla jutulla pÀÀsi sisÀÀn😂


VaihtarikaveritđŸ‡©đŸ‡Ș🇼đŸ‡č, mate juoma nĂ€kyy myös kuvassa